Konsultacje

Podczas moich licznych spotkań z przedsiębiorcami, gdzie głównych tematem rozmów był marketing, oraz to wszystko, co jest potrzebne, by lepiej sprzedawać, zauważyłam, że istnieje pewna luka, którą warto się zająć.

Media społecznościowe – temat często traktowany bardzo po macoszemu, nie do końca z dowierzaniem w przydatność i możliwość przyniesienia sukcesu marketingowego. Zastanawiałam się, co można zrobić, by pomóc przedsiębiorcom zmienić zdanie o social media, a także, po prostu – zainteresować ich tym tematem.

office-336368_1280

Dlatego prowadzę konsultacje w temacie mediów społecznościowych, gdzie krok po kroku uczę, jak z sukcesem i efektami zacząć z nimi przyjaźń.

Dla kogo są konsultacje?

1. mikro i mali przedsiębiorcy, którzy nie mają zbyt dużej styczności z mediami społecznościowymi lub internetem w ogóle,

2. inne osoby, które chcą się wypromować w social media, lecz – jak wyżej,

3. osoby, które są w social media, ale mają pytania techniczne, jakieś wątpliwości czy wyzwania.

Komu konsultacje się nie przydadzą?

1. Osobom, które bardzo dobrze znają się na MS,

2. Właścicielom dużych firm, którym np. marketing robi inna profesjonalna agencja – choć od tego także są wyjątki ;)

 

Zapytaj o wycenę konsultacji – kliknij tutaj.

 

Zadaj pytanie tutaj:
Anna-Maria Wiśniewska