Kim jestem?

 

DSC_3742

 

Jestem liderem w SOCIALME AGENCY, która tworzy wizerunek marek w social media. Jako zespół:

– robimy analitykę aktualnego stanu brandingu marki,

– tworzymy strategię social media marketingową,

– wykonujemy strategię poprzez prowadzenie komunikacji w social media.

 

W zespole mamy:

– ekspertów od social media,

– eksperta od zaawansowanych reklam w social media,

– grafika,

– eksperta SEO/AdWords.

Sama prowadzę indywidualne konsultacje dla osób, które potrzebują dokształcić się z zakresu mechanizmów mediów społecznościowych. Pracuję z wizerunkiem przedsiębiorców i marek, budując go od początku. Mam także w swoim portfolio różnorodne szkolenia, m.in. ze Snapchata, dla mikro i średnich przedsiębiorców z zakresu podstawowej wiedzy o social media, a także dla uczniów, studentów i absolwentów z zakresu szans i zagrożeń płynących ze strony social mediów w kontekście np. bycia pracownikiem.

Jestem autorką wielu publikacji, które można znaleźć na niniejszej stronie, na InnPoland, a także na moim fanpage’u na Facebooku: Biznes w social media. Bardzo regularnie prowadzę kanał na Snapchacie: amwisnie, a także profil na LinkedIn.


Z wykształcenia jestem prawnikiem – ukończyłam studia na Uniwersytecie Gdańskim w 2013 r.

Swoje pierwsze spotkanie z działalnością na własną rękę miałam już w gimnazjum, jako dystrybutor produktów znanej firmy kosmetycznej, w późniejszym czasie prowadziłam tam własny zespół. Na studiach rozpoczęłam przygodę z polską firmą działającą w formie marketingu sieciowego, gdzie także budowałam, prowadziłam i szkoliłam własną grupę.

Na studiach piastowałam stanowisko dyrektora ds. zasobów ludzkich (HR) w grupie lokalnej Gdańsk Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA. Byłam odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych członków organizacji oraz m.in. organizację eventów. Podczas studiów dużo podróżowałam, byłam m.in. na Programie ERASMUS w Tuluzie (Francja) przez pół roku, a także na Programie MOST w Poznaniu.

Jako dziecko ukończyłam szkołę muzyczną I st. im. G. Bacewicz w Gdańsku, co zaowocowało członkostwem w Akademickim Chórze Uniwersytetu Gdańskiego, a w późniejszym czasie – Akademickiego Chóru Politechniki Gdańskiej.

Jeszcze w czasie studiów rozpoczęłam współpracę z firmą Younity World, gdzie byłam odpowiedzialna za pozyskiwanie Partnerów Handlowych i wdrażanie u nich systemów zwiększających sprzedaż (karty lojalnościowe, mailing, bazy danych etc.). Tam nauczyłam się sprzedaży B2B. Wiedzę czerpałam od handlowców z wieloletnim doświadczeniem, a także z kursów np. T. Harva Ekera.


Wiedzę zdobywałam na:

  1. Mistrzowie sprzedaży – B. Piasek
  2. DreamPlanSuccess BradPower – szkolenia B. Kapcewicz, J. Gdaniec i K. Hillara
  3. Brand Power – j.w.
  4. Millionaire Mind Intensive – T. Harv Eker
  5. Networking w biznesie – I. Osiński
  6. Marketing Day
  7. SeeBloggers
  8. Personal Branding Polska
  9. STRATEGIE MARKETINGOWE H2H – Jak „po ludzku” pozyskiwać nowych klientów i zwiększać sprzedaż przez Internet? – D. Puzyrkiewicz
  10. Lean management
  11. Zostań social media ninja –  Monika Czaplicka
  12. szkolenia Michała Wawrzyniaka – MentalWay

… i wiele innych.

Zadaj pytanie tutaj:
Anna-Maria Wiśniewska