Kim jestem?

Nazywam się Anna-Maria Wiśniewska. Jestem tu po to, abyś osiągnął swoje cele dzięki mediom społecznościowym.

Wizerunek czy też markę osobistą ma każdy z nas. Lecz od działań, jakie podejmujemy zależy, na jakim jest ona poziomie, czyli w jaki sposób jesteśmy postrzegani przez innych.

Poprzez moją kilkuletnią pracę z Klientami dowiodłam, że wystarczy wprowadzić parę zmian, a efekty w postaci zainteresowania ze strony obserwujących pojawiają się automatycznie.

Jakie są więc korzyści w pracy nad Twoim wizerunkiem w social media?

  • Zaczynasz być kojarzony z tym, co komunikujesz – świadomość Twojej marki wzrasta
  • Pojawiają się ambasadorzy Twojej marki, którzy poniosą o Tobie wieść w świat
  • Zaczynasz tworzyć perpetuum mobile – dzięki swojej marce łatwiej sprzedajesz WSZYSTKO
  • Możesz swobodniej wybierać osoby, z którymi chcesz pracować
  • Trudno jest podważyć Twoje zdanie
  • Zaczynasz się liczyć wśród ekspertów z branży

Oczywiście to tylko te najważniejsze korzyści. Z wielką radością będę Ci towarzyszyć w odkrywaniu kolejnych.

Jeśli chcesz je poznać, zapytaj, jakie są kolejne kroki: kontakt@annamariawisniewska.pl


Oprócz tego jestem właścicielem i marketingowcem w SOCIALME AGENCY, która tworzy wizerunek marek w social media. Jako zespół m.in:

– robimy analitykę obecności marki w social media oraz stanu strony internetowej,

– tworzymy strategię social media marketingową,

– wprowadzamy strategię poprzez pracę nad obecnością marki w internecie oraz prowadzimy w imieniu marki komunikację w social media.

 

Zachęcam do odwiedzenia strony, gdzie można poznać nasz zespół bliżej.

 


Jestem twórczynią akcji #WiecejDziewczyn, której głównym celem jest wsparcie Kobiet na każdym obszarze ich życia. Głównym ośrodkiem działań jest grupa na Facebooku WiecejDziewczyn. W biznesie. Na scenie. W życiu., gdzie co tydzień pokazuje się wywiad z Aktywnymi Dziewczynami, a także odcinki #WiecejDziewczynTV, w których rozmawiam z zaproszonymi Dziewczynami o niewspierających przekonaniach kobiet pokazując, jak nad nimi pracować, by wspierać nas zaczęły.

 


Jestem autorką wielu publikacji, które można znaleźć na niniejszej stronie, na InnPoland, a także na moim fanpage’u na Facebooku: Wizerunek w social media. Bardzo regularnie prowadzę kanał na YouTube, a także profil na LinkedIn.

 


Z wykształcenia jestem prawnikiem – ukończyłam studia na Uniwersytecie Gdańskim w 2013 r.

Swoje pierwsze spotkanie z działalnością na własną rękę miałam już w gimnazjum, jako dystrybutor produktów znanej firmy kosmetycznej, w późniejszym czasie prowadziłam tam własny zespół. Na studiach rozpoczęłam przygodę z polską firmą działającą w formie marketingu sieciowego, gdzie także budowałam, prowadziłam i szkoliłam własną grupę.

Na studiach piastowałam stanowisko dyrektora ds. zasobów ludzkich (HR) w grupie lokalnej Gdańsk Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA. Byłam odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych członków organizacji oraz m.in. organizację eventów. Podczas studiów dużo podróżowałam, byłam m.in. na Programie ERASMUS w Tuluzie (Francja) przez pół roku, a także na Programie MOST w Poznaniu.

Jako dziecko ukończyłam szkołę muzyczną I st. im. G. Bacewicz w Gdańsku, co zaowocowało członkostwem w Akademickim Chórze Uniwersytetu Gdańskiego, a w późniejszym czasie – Akademickiego Chóru Politechniki Gdańskiej.

Jeszcze w czasie studiów rozpoczęłam współpracę z firmą Younity World, gdzie byłam odpowiedzialna za pozyskiwanie Partnerów Handlowych i wdrażanie u nich systemów zwiększających sprzedaż (karty lojalnościowe, mailing, bazy danych etc.). Tam nauczyłam się sprzedaży B2B. Wiedzę czerpałam od handlowców z wieloletnim doświadczeniem, a także z kursów np. T. Harva Ekera.

 


Wiedzę zdobywałam na:

  1. Mistrzowie sprzedaży – B. Piasek
  2. DreamPlanSuccess – szkolenia B. Kapcewicz, J. Gdaniec i K. Hillara
  3. Brand Power – – szkolenia B. Kapcewicz, J. Gdaniec i K. Hillara
  4. Millionaire Mind Intensive – T. Harv Eker
  5. Networking w biznesie – I. Osiński
  6. Marketing Day
  7. SeeBloggers
  8. Personal Branding Polska
  9. STRATEGIE MARKETINGOWE H2H – Jak „po ludzku” pozyskiwać nowych klientów i zwiększać sprzedaż przez Internet? – D. Puzyrkiewicz
  10. Lean management
  11. Zostań social media ninja –  Monika Czaplicka
  12. szkolenia Michała Wawrzyniaka – MentalWay

… i wiele innych.